Usamos cookies propias y de terceros para mejorar la navegación y mostrar publicidad personalizada según su navegación. Si continua navegando consideramos que acepta nuestra política de cookies.
Inscríbete ahora - Da de alta tu Blog
( What is this? )
I Home I Mas vistas Hoy I TV - Video I xxx I xxx I xxx I xxx I Inscríbete ahora - Da de alta tu Blog I

va-de-teca -

Recetas de Cocina

[#Recepta] Coca de plàtan

Aquest estiu hem tingut molts plàtans, així que com que no donàvem a l\'abast de menjar-los, n\'hem decidit fer-ne una coca.De fet es tracta d\'una co...
18-09-2020 19:16

[#Restaurant] Can Padrès

Per fi vam anar a comanda per emportar.Ens vam decidir per mig pollastre amb una ració de patates fregides que és per dues persones.1/2 pollastre val ...
16-09-2020 19:14

[#Recepta] Baos farcit de llangardaix ibèric i verdures amb

La meva aportació per al 9è Concurs de receptes que organitza la revista Cuina per a la festa del Porc i Fira Gastronòmica de la cervesa de Manlleu só...
14-09-2020 19:15

[#Producte] Gelats Angelo - @GelatsAngelo

Avui em fa especial il·lusió parlar-vos de Gelats d\'Angelo!Es tracta d\'una petita empresa familiar fundada pel mestre gelater Angelo Corvitto, nascu...
11-09-2020 19:18

[#Restaurant] Pizzeria Il Forno

Aquest estiu, com que no hem pogut viatjar com cada any fem, hem fet platja i dinar per la zona.Fa temps vam anar a una cala de Lloret de Mar que ens ...
10-09-2020 19:16

[#Producte] Gelats Tuyarro

Tenia ganes d\'anar a la Pastisseria Tuyarro, de Santa Coloma de Farners. Fundada l\'any 1894 per Francesc Trias i Vila es tracta d\'una pastisseria m...
08-09-2020 19:20

[#Recepta] Truita de patates xips

Voleu fer una truita de patates ràpida, fàcil i còmode" Doncs si teniu una bossa de patates xips a mà i ous, no us farà falta res mes!De fet aquesta r...
26-08-2020 19:19

[#Vi] 5 Finques @Perelada

Ja hi tornem amb un vinet ! Mentre no posem al dia tots els vins que hem anat provant últimament, seguirem amb un dels últims, el vi negre "5 Finques"...
25-08-2020 19:19

[#Producte] Foie Gras d'ànec

Com he dit altres vegades, a casa ens agrada molt l\'ànec, ja sigui el magret, el pernil, el confit i com no el foie.De foie no en mengem sovint ja qu...
21-08-2020 19:14

[#Producte] Conserves de peix de Portugal; Briosa Gourmet

Quan els meus pares van anar a Portugal, concretament a Lisboa, ens van dur algun souvenir i ells ja saben que el que ens agrada més és la gastronomia...
20-08-2020 19:16

[#Recepta] Croquetes de formatge blau i nous

A casa ens encanten les croquetes, de tots els gustos que hi ha, bé, potser tenim algunes preferències, sobretot si porten formatge o foie però les de...
18-08-2020 19:19

[#Restaurants] Charito Bar

A Figueres gairebé tothom a la seva vida ha fet un Charito! I què vol dir això" Doncs vol dir anar al ...
14-08-2020 19:14

[#Recepta] @TheElementsH2O Peanut butter toast

Aquí us deixo una altra torrada que també està molt de moda i que és molt sana, tot i que això si, força calòrica. Després us ho explico amb més detal...
12-08-2020 19:17

[#Viatge] Schnitzelwirt

No es pot viatjar a Viena i no tastar el seu plat estrella, el Wiener Scnitzel i per fer-ho, com sempre vam buscar per Internet els millors restaurant...
10-08-2020 19:18

[#Restaurants] Brunch a la Cafeteria Mika

Ara feia molt de temps que no feiem cap brunch. Principalment perquè costa trobar llocs on en facin a Figueres però ves per on que la Cafeteria Mika n...
07-08-2020 19:18

[#Vitage] Pizzeria La pausa

El primer dia que vam arribar a Viena, estavem cansats ja que ens vam haver de llevar ben d\'hora per agafar el tren de Budapest que ens portava a laÂ...
05-08-2020 19:12

[#Recepta] Babaganoush

Si us agrada dippejar i us encanta l\'albergínia, aquesta recepta és per vosaltres!Baba GanoushEl Baba Ganoush, també anomenat Mutabal, es tracta d\'u...
03-08-2020 19:15

[#RadioGironafm] @gironafmcat Formatges i vins

A qui no li ve de gust una copa de vi" I més si la podem acompanyar amb alguns formatges!Aquesta setmana a Radio Girona hem parlat sobre llocs on pode...
01-08-2020 19:17

[#Vacances] Eissalon am Schwedenplatz, Viena

A Viena curiosament es menja molt de gelat. Dic curiosament perquè a l\'estiu si que hi fa calor però els hiverns són freds, tot i això mengen molt de...
30-07-2020 19:19

[#Vacances] @SacherHotels a #Viena

Si vas a Viena has de menjar el famós pastís Sacher. El coneixeu oi" Segurament que tots l\'heu tastat alguna vegada ja que el podem trobar a gairebé...
27-07-2020 19:18

[#Radio] @gironafmcat Restaurants de pasta

Us agrada la pasta" De ben segur que si, crec que la pasta és un plat que trobem a totes les cuines del món.Doncs avui ens trobem una setmana més per ...
24-07-2020 19:16

[#Restaurants] Monty Street Food

Fa poc que s\'ha obert un local nou a Figueres, concretament al carrer Monturiol, el carrer dels genis, que ofereixen una carta llaminera, el Monty St...
23-07-2020 19:16

[#Formatge] Rond Du Val Papillon

El formatge Rond Du Val és un formatge que la coneguda marca de Roquefort papillon elabora a Villefranche de Panat, a la zona de Midi-Pirineus, al sud...
20-07-2020 19:16

[#Radio] @gironafmcat Restaurants amb brasa

A l\'estiu sempre acostumem a fer més barbacoes, ja sigui pel bon temps que ens acompanya o perquè el cos ens demana coccions més lleugeres, el cas és...
17-07-2020 19:17

[#Restaurant] @FairmontHotels i el seu Brunch

El mes de febrer, concretament per a celebrar el dia dels enamorats vam tenir el privilegi de poder anar al primer Brunch de temporada que es fan al ...
16-07-2020 19:17

[#Recepta] Calamars a la romana

Avui us deixo amb una recepta que fa molt de temps que vaig veure i allò que dius, ostres un dia m\'agradaria fer-la, però al final arriba el cap de s...
13-07-2020 19:17

[#Radio] @gironafmcat Guinguetes de platja

A l\'estiu a tots ens agrada anar a alguna guingueta, ja sigui a fer una cervesa,  mos, un cocktail, a fer un bon arròs o a picar alguna cosa.A Giron...
10-07-2020 19:17

[#Restaurant] La Fàbrica

Feia temps que volíem anar a aquest restaurant ja que ens n\'havíem parlat bé. I precisament és el primer restaurant on hem anat des del confinament.Â...
08-07-2020 19:18

[#Kefir] @lactics_peralad Que és el quefir"

El quefir prové de la paraula turca "benedicció" i és una beguda obtinguda de la fermentació de la llet de vaca o d\'ovella.És un aliment probiòtic, é...
06-07-2020 19:19

[#Radio] @gironafmcat Llocs on prendre una beguda fresca i d

Una bona manera de passar la calor és prendre una beguda fresca i si a més pot ser bona i diferent, encara millor no" Doncs precisament aquesta setman...
03-07-2020 19:17

[#Recepta] Avocado toast

Ara està molt de moda l\'alvocat i m\'agrada que sigui així ja que es tracta d\'un aliment molt sa i, a més, està boníssim!En aquest cas us porto una ...
02-07-2020 19:18

[#Viatge] Ferrari Gelato, Viena

Com us havia dit en anteriors ocasions a Viena es mengem forces gelats i boníssims. nosaltres, com sempre, des de casa, abans de marxar busquem els ll...
29-06-2020 19:15

[#Radio] @gironafmcat Restaurants on menjar peix i marisc

Quan arriba la calor sembla que ve més de gust menjar peix i marisc, ja sigui a la planxa, amb salsa o amb un bon arròs.Foto de Marisqueria Gil\'sDonc...
27-06-2020 19:14

[#Recepta] Sandwich vegetal

Arriba la calor i això comporta un canvi d\'alimentació. Ens venen de gust plats més frescos i més lleugers i això és el que us porto avui, una recept...
25-06-2020 19:13

[#Radio] Llocs on menjar sushi

El sushi cada vegada agrada a més gent i és que és un dels plats que ha arribat per quedar-se. Ara es pot trobar a més llocs i això fa que l\'inclogue...
22-06-2020 19:16

[#Radio] @gironafmcat Restaurants amb terrassa

Com que encara ens trobem en una situació delicada pel que fa a les sortides i a estar en llocs tancats, hem pensat que una bona opció seria parlar de...
19-06-2020 19:15

[#Recepta] Arròs amb pollastre i ceba al curri

Si voleu fer un arròs ràpid i deliciós aquí us deixo una recepta molt ràpida i senzilla de fer, sobretot gràcies a que tenim un bon sofregit de base q...
17-06-2020 19:19

[#Vacances] Gastronomia Vienesa

La gastronomia vienesa segueix la tònica general de la gastronomia austríaca típicament centreeuropea. La seva cuina té la influència i les tradicions...
15-06-2020 19:18

[#Radio] @gironafmcat Gelateries amb terrassa

Aquesta setmana he reiniciat la meva col·laboració amb la radio Gironafm.cat parlant de gastronomia però com que ens trobem en aquesta situació hem pa...
12-06-2020 19:17

[#Vacances] Esmorzars a Viena

La veritat és que abans de marxar de viatge no vaig mirar on menjar els millors croissants, ja que no hi vaig caure que era d\'origen austríac.Es van ...
11-06-2020 19:34

[#Recepta] Brotxetes satay

A la meva parella i a mi ens agrada molt viatjar, conèixer la manera de viure d\'altres llocs, així com els seus costums i sobretot la seva gastronomi...
08-06-2020 19:15

[#Nutrició] Saps quants sucres ingereixes"

Al nostre dia a dia, cuinem multitud de plats i fem servir molts ingredients diferents en cada cas.Que si ara fem una picadeta per un guisat, on hi po...
06-06-2020 19:13

[#Vacances] Türkis Kebap

En aquest post us vull explicar un kebab que em va agradar molt, us diré que és el millor kebab que menjat mai. Potser perquè era turc però la veritat...
03-06-2020 19:17

[#Recepta] Pa farcit de Cheedar

A casa ens encanta el formatge i un dels que ens hem aficionat darrerament és el Cheedar.Des que el vam tastar la primera vegada ja no hem parat de co...
01-06-2020 19:17

[#Vacances] Ströck a Viena

Les fleques Ströck són unes fleques austríaques que trobes repartides a la ciutat de Viena.Van molt bé per esmorzar-hi o comprar algun entrepà veget...
29-05-2020 19:20

[#Vacances] Galetes Manner Viena

Si vas a Viena has d\'anar a alguna botiga de Manner.Es tracta del major productor austríac de dolços des del 1890. Diuen que són molt conegudes a la ...
27-05-2020 19:19

[#Recepta] Flam d'ou

Des que estem a casa confinats el meu pare està fent un munt de receptes. Una que ha fet ara és un flam d\'ou, bé, dos flams, un per nosaltres i un pe...
25-05-2020 19:17

[#Recepta] Costelló al forn amb patata panadera

Ara que estem més a casa, tenim més temps per cuinar i pensar noves receptes o fer aquella que fa temps que vols fer però, que sempre per algun motiu ...
22-05-2020 19:16

[#Vacances] Rapaz Budapest

Un altre restaurant que no us podeu perdre a Budapest és el ...
21-05-2020 19:16

[#Recepta] Focaccia

La recepta que us presento avui mai m\'hagués imaginat que la faria perquè sempre havia pensat que era una cosa complicada de fer i que no em quedaria...
18-05-2020 19:19

[#Recepta] Cafè Dalgona

Ara està de moda fer el Cafè Dalgona i la veritat és que no m\'estranya, és una bona cosa, només en necessiten tres ingredients i llestos!Una manera d...
15-05-2020 19:18

[#Vacances] Bors GasztroBar

Com en tots els llocs que anem, abans d\'anar-hi busquem informació sobre on anar a menjar a veure si podem menjar en els llocs més recomanables. Si n...
13-05-2020 19:21

[#Radio] @gironafmcat Alimentació durant el confinament 20-0

Aquests dies de confinament es parla molt sobre que podem menjar. Estar a casa ens pot generar una mica d\'angoixa que pot derivar amb una mala dieta,...
11-05-2020 19:16

[#Recepta] Coca de xocolata

A vegades he tastat coques de xocolata que fan bona pinta però que després quan les menges són seques, no us ha passat"Doncs avui us deixo amb una rec...
08-05-2020 19:20

[#Recepta] Galetes de coco

Aquests dies de confinament tota la meva família cuina i fa receptes noves, i jo les tasto ;)La recepta que us proposo avui és una que vaig passar al ...
06-05-2020 19:21

[#Vacances] Retro Langos - Arany Janos Metro Station

Al post de la Gastronomia hongaresa que us vaig fer fa uns dies us parlava d\'una espècia de massa de pizza fregida que s\'emplenava al cim de crema d...
04-05-2020 19:17

[#Producte] Galetes Carolina

Avui us parlaré d\'unes galetes molt especials i que mereixen un post explicant el perquè!Les galetes Carolina, les coneixeu" Jo les he conegut fa ben...
01-05-2020 19:17

[#Vacances] Molnar's Kurtoskalacs a Budapest

Els que em veniu llegint dels posts de Praga ja us haureu fixat amb els Tredelniks que us comentava que són boníssims i ves per on se\'n fan a molts l...
30-04-2020 19:21

[#Vacances] Mercat Central de Budapest

Si vols conèixer la gastronomia d\'un país has de visitar alguns dels seus mercats.El Mercat Central de Budapest és el més gran i antic dels cinc que ...
27-04-2020 19:19

[#Formatge] Maxorata

Avui tinc el plaer de presentar-vos un senyor formatge, el Maxorata amb pebre vermell.Fa un temps ja havíem provat el Majorero però amb cobertura natu...
24-04-2020 19:18

[#Vacances] Esmorzars a Budapest

Els que em llegiu normalment ja sabeu que quan viatgem m\'agrada ensenyar-vos el que esmorzem, sobretot si estem en un país europeu i no hem agafat el...
22-04-2020 19:20

[#Ensconfinemicuinem] @CoopEmpordalia

Des d\'Empordàlia, un celler de vi de la D.O Empordà i on també produeixen l\'Oli de Pau, han posat en marxa la campanya "Ens confinem i cuinem", amb ...
20-04-2020 19:20

[#Recepta] Coca de poma

Avui us porto una recepta de coca, a qui no li agrada menjar un bon tros de coca" A mi sempre em ve de gust, és una menja que tan entra bé per esmorza...
17-04-2020 19:19

Recepta de Brunyols de l'Empordà

Aquests dies de Setmana Santa és tradició fer a les cases Brunyols, així que per no perdre la tradició us deixo la recepta que hem seguit aquest any p...
15-04-2020 19:18

[#Vacances] Bamba Marha Burger a Budapest

Acabats d\'arribar amb tren des de Praga, teníem gana ja que ens havíem llevat molt d\'hora i a penes vam poder esmorzar, vam anar a dinar a un lloc q...
13-04-2020 19:18

[#Vacances] Gastronomia hongaresa

Com ja us he dit en posts anteriors, aquest estiu passat vam anar de vacances a Praga, Budapest i Viena, el Triangle Imperial. Un viatge fantàstic on ...
10-04-2020 19:19

[#Vacances] St. Martin bistro & café a Praga

A vegades les coses que has planejat no sempre surten com esperes i aleshores improvises sobre la marxa tot i que no sempre tens sort. Però en aquest ...
08-04-2020 19:19

[#joemquedoacasa] Dieta de confinament

Ja sabeu que el meu blog em serveix per mostrar receptes, restaurants on anem, fires de gastronomia, vins i cellers que tastem, entre altres temes rel...
06-04-2020 19:17

[#Vacances] Creme de La Creme

A Praga es mengen molts gelats, sísí, jo tampoc ho hagués dit, però no és el primer país on hi ha fred però en canvi tenen costum de menjar gelat i, a...
03-04-2020 19:20

[#Vacances] Restaurant Sedm Konselu de Praga

Aquest estiu, com us havia dit vam fer un viatge a Praga, Viena i Budapest, on vam menjar molt bé a totes tres ciutats.De Praga ja us havia comentat a...
01-04-2020 19:18

[#Vacances] Què esmorzar a #Praga"

Cada vegada que marxem de vacances m\'agrada ensenyar el que esmorzem, tant si tenim buffet lliure a l\'hotel com si anem pel nostre compte, sense cir...
30-03-2020 19:23

Pizza sense llevat

Aquests dies estem de confinament i per tant potser no tenim a la despensa tot el que ens cal i com que ens hem de quedar a casa doncs hem de fer el q...
27-03-2020 19:20

[#Recepta] Risotto de remolatxa

La remolatxa és un ingredient que potser no fem servir massa a la cuina i crec que té un gran potencial, no només a nivell nutricional, sinó també pel...
25-03-2020 19:16

[#Hotel] La Freixera i el seu esmorzar

Sí senyor, es mereix un títol propi l\'esmorzar de la Freixera, perquè un hotel així havia de tenir un esmorzar a l\'alçada.Un menjador acollidor, com...
23-03-2020 19:34

[#Restaurant] Cafè Europa a l'Olotx2

Ja fa una quants anys que aprofitem el cap de setmana de l\'Olotx2 per tastar algun dels seus restaurants, on pagues un i mengen dos.Aquest any hem an...
20-03-2020 19:16

[#Restaurant] Esmorzem a Ham Session by Don Jamon

Fa un temps vam anar al Ham Session de Girona, que és com un buffet lliure de diferents pernils i embotits ibèrics amb un gran assortiment de formatge...
18-03-2020 19:19

[#MasiaEmporda] Març - Magret d'ànec amb fruits vermells i r

Us presento la segona recepta de la col·laboració que faig amb Masia Empordà on us cuinaré un:Magret d\'ànec amb fruits vermells i reducció de Garnatx...
16-03-2020 19:21

[#Radio] @gironafmcat Llocs on anar de tapes (12-03-2020)

Aquesta setmana la secció de Gastronomia de Ràdio Gironafm.cat hem parlat dels millors llocs on anar de tapes, ens hi acompanyeu"Comencem per Girona a...
13-03-2020 19:18

[email protected] per Nadal

Aquestes passades Festes de Nadal gairebé no hem hagut de cuinar perquè entre els dies d\'àpats familiars, dies a restaurants i els plats preparats de...
11-03-2020 19:21

[#Radio] @gironafmcat On fer un vermut (05-03-2020)

Aquesta setmana a la secció de Gastronomia de Gironafm.cat hem parlat de llocs on fer un vermut. Una cosa que ens agrada a tots fer i que tenim força ...
07-03-2020 20:00

[#Vi] Ca N'Estruc blanc

L\'altre dia vam apropar-nos al centre comercial de l\'Outlet La Jonquera a fer-hi una volta i perdre una mica el temps passejant per les botigues.La ...
02-03-2020 19:18

[#Radio] @gironafmcat Restaurants de menús (27-02-2020)

Ahir vaig fer la col·laboració a la ràdio Gironafm.cat i vam parlar dels millors restaurants per fer un menú de migdia.Primer ens plantem a Girona on ...
29-02-2020 19:20

[#Radio] @gironafmcat Els millors arrossos (13-02-2020)

Avui a la secció de Gastronomia amb radio Gironafm.cat hem parlat dels millors arrosos de la província de Girona, voleu saber quins són"Comencem al Ba...
26-02-2020 19:23

[#Hotel] La Freixera

Durant les passades vacances de Nadal vam fer una escapada a Solsona, un poble medieval preciós. Solsona és petit però amb un patrimoni històric i cul...
24-02-2020 19:18

[#Radio] @gironafmcat El millor xuixo (20-02-2020)

Avui estem en mode dolç i parlarem d\'un dolç molt conegut i que tothom, qui més, qui menys, segurament ha menjat alguna vegada, el xuixo. I concretam...
22-02-2020 19:18

[#rac1] @rac1 Tot és possible amb el meu llibre

Ja sabeu que aquest passat novembre vaig publicar el meu tercer llibre "Dieta: què faig malament", d\'Editorial Cossetània i com a tal vaig donant-lo ...
20-02-2020 19:20

[#Restaurant] @sidreriatxots Txot's Sidreria

Feia molt de temps que la meva parella volia anar al Txot\'s però com que sempre estem ocupats amunt i avall encara el teníem pendent. Bé, jo hi vaig ...
17-02-2020 19:19

[#MasiaEmporda] La recepta del Febrer: Filet de porc amb sal

Aquest mes de febrer comencem la col.col·laboració amb la Masia Empordà by Fricash i ho fem amb una recepta de porc.Hem triat el porc perquè és uns de...
13-02-2020 19:21

[#Vi] Llavors* - @la_vinyeta

Últimament hem començat a agafar embranzida amb les fitxes de vins a Va de Teca, i ja tornem a ser aquí amb un nou vi!El vi que ens ocupa aquesta vega...
10-02-2020 19:17

[#MasiaEmporda] Novetats!

Avui no us explico cap recepta, ni fira, ni restaurant on hem anat, sinó que em fa especial il·lusió anunciar-vos que aquest any faré una col·laboraci...
05-02-2020 19:17

[#Vi] Tenuta Langasco - Moscato d'Asti

Últimament l\'apartat de vins està una mica desendreçat, els posts pendents d\'escriure s\'acumulen i com diu aquell, any nou, vi nou! (o potser era v...
04-02-2020 19:18

[#Restaurant] La Poma #Girona10

Aquest cap de setmana s\'ha fet el Girona 10, un esdeveniment on durant el cap de setmana la ciutat fa diferents promocions a 10 euros. Des de botigue...
01-02-2020 19:19

[#Restaurant] Urban Coffee

Ja era hora que a Figueres obrissin un local on no només pots menjar saludable sinó que a més t\'hi fan sentir a gust. A Urban Coffee cuiden els detal...
24-01-2020 19:14

[#Restaurant] @LEGGSBCN

Aquestes vacances de Nadal les hem aprofitat, com sempre acostumem a fer, a tastar alguns restaurants que un dia de feina normal no podem.I més aquest...
20-01-2020 19:18

[#Cava] Cava Elyssia Pinot Noir Brut

Aquest Nadal hem fet un petit descobriment. Un cava que ens ha agradat molt, de bombolla fina i que entra molt bé!Hem pogut provar aquest magnífic cav...
15-01-2020 19:19

[#Food] Ecogranja Salgot

Em fa especial il·lusió explicar-vos la nostra visita a l\'Ecogranja Salgot. I per diferents motius que veure-ho al llarg del post.En primer lloc per ...
13-01-2020 19:22

[#Cuina] La Vianda

Avui us parlaré de La Vianda, un lloc de menjars casolans per emportar gironina. I veig que tenen varies botigues repartides per Girona, és a dir que ...
10-01-2020 19:22

[#Recepta] Còctel Mimosa

Ara que tenim cap d\'any a tocar, i aprofitant que estem en plena temporada de les taronges, us proposo un còctel: la Mimosa.Ideal tant per fer a casa...
31-12-2019 19:19

[#Restaurant] Cafè dels Tints

Fa poc s\'ha reobert el Cafè dels Tints, un petit local, molt acollidor i ara més ampli situat al centre de Figueres, al carrer dels Tints, girant can...
28-12-2019 19:28

[#Recepta] Aperitius de Nadal fàcils

Un any més, sense gairebé adonar-nos-en, hem arribat a Nadal!A pocs dies pel sopar del dia 24 o els dinars del 25 i/o 26, segurament molts de vosaltre...
22-12-2019 19:27

¿Quieres que tu blog y artículos salgan aquí?

Articulos más vistos hoy

Gelato all'anguria (Helado de sandía) suave

Junto mis compañeras de Reposteras por Europa (organizado por el blog Gotas de Azúcar y Vainilla), viajamos este mes a Ciudad del Vaticano. El destino ha sido elegido por Bea, del blog Sweet cookies by Bea. -
Menú semanal 29

¡Buenos días! Parece que sigo en el dique seco con la inspiración, voy a tener que empezar a escribir un diario para ver si así arrancan mis dotes creativas. ¡Qué tiempos aquellos en que escribía mi diario! Recuerdo perfectamente el primero que... -
Azúcar invertido casero

Azúcar invertido caseroCuando uno tiene una afición, bien sea la repostería o cualquier otra, no puede dejar de comprar herramientas, útiles, materiales nuevos...cualquier cosa relacionada con la misma, aunque después el rendimiento de la inversión... -
Carrillada en salsa

La carrillada o carrillera es el corte correspondiente a las partes grasas que se encuentran a ambos lados de la cara (carrillos) del cerdo o la ternera, pertenecen a la casquería. Resulta un poco gelatinosa debido al contenido de colágeno que posee... -
~ Fideus rossejats~ Rossejat de fideos, mar y montaña ~

~ Fideus rossejats~ Rossejat de fideos, mar y...

La palabra rossejat es de origen valenciano y significa dorado, ya sea pasta o arroz crudo, salteado en aceite hasta conseguir el color dorado o tostado,  por lo tanto podremos encontrar recetas tanto de arroz rossejat como de fideos.En este caso... -
ALCACHOFAS AL PEROL

Ingredientes:1 kilo de alcachofas,100gr de jamón serrano,1 cebolla,2 dientes de ajo,3 tomates maduros,sal, aceite.Pelar las alcachofas y cortarle las hojas duras.Cortarlas en cuartos y cocer en agua hirviendo durante 10 minutos, sacar y reservar.En... -
Cómo hacer bálsamo para curar tatuajes

Hoy os voy a dar la receta de mi crema casera para cuidar los tatuajes recién hechos, aunque también la usamos para tatuar, ya que tiene una textura muy suave y los ingredientes son ideales para evitar las rojeces y la inflamación, además al no ser... -
Manzanas asadas con Calvados

No es la primera vez que preparamos manzanas asadas ¡nos encantan! Hemos visto como las preparaban nuestras madres y abuelas y de su forma de hacer hemos aprendido. No debe extrañarnos, por tanto, que existan pequeñas o grandes variaciones entre... -
Pasta con berenjenas

La entrada Pasta con berenjenas aparece primero en El Rincón de Afi. -
5 trucos para PREPARAR BUEN Y SABROSO ARROZ

Hoy analizaremos algunos trucos y consejos para conseguir un buen arroz. Hay diferentes estilos y recetas con esta comida, por eso nos centraremos en diferentes estilos y cómo lograrlos de manera simple y rápida. Toma nota de estos trucos para... -