Articulos más vistos hoy - Recetas de Cocina

A Unique Business Tool From Halo

Top line customer satisfaction and unbridled delivery of top quality products should be the main focus of any company that desires to make a strong im ...

Magdalenas Rellenas De Chocolate Con Almendras

Unas riquísimas magdalenas caseras, rellenas de chocolate con almendras....ummm300 gr de harina de repostería12 gr de levadura en polvo150 gr de az� ...

Tiras De Pechugas De Pollo Con Habas

Para hoy tengo un rico plato de pollos con habas. Un plato fácil y nutritivo que puedes hacer en cualquier momento.¿Habéis probado alguna vez la ...

Tips On Finally Winning At Online Sports Betting

Most people will be under the impression that sports betting, whether online or the traditional kind, is pure luck. That when you bet long enough the ...

Recetas de Cocina

[#Restaurant] Calçotada al Tot Brasa

Fa molts de temps vam anar a un restaurant que aleshores feia poc que havien obert, el Tot Brasa i tot i que no ens va acabar de convèncer i ara l ...

[#RadioGirona] @gironafm.cat Guia Sols Repsol 2024

Aquest mes de març passat s\'ha celebrat a Cartagena (Múrcia) la Gala de Sols Repsol.La Guia Repsol ja fa 45 anys que existeix i reconeix molts rest ...

[#RadioGirona] @gironafm.cat Vívid, el festival del vi

El Si t\'ha agradat aquest post, em pots trobar i seguir-me a les xarxes socials Facebook, Twitter, Instagram T\'hi espero! ...

@tornesgirona i els seus brunyols

Vaig tenir la oportunitat de tastar els brunyols de la Pastisseria Tornés de Girona i us haig de dir que són una delícia, tots i cada un d\'ells, j ...

[#RadioGirona] @gironafm.cat Els millors brúnyols

Fa setmanes que sentim aquella olor de quan es fan brunyols a casa, una olor que convida a entrar a comprar-ne i és que tenim Setmana Santa a tocar i ...

[#RadioGirona] @gironafm.cat Mones diferents

S\'acosta el dia de la Mona, dilluns de Pasqua, i ja comencem a veure els aparadors de les pastisseries plenes de mones de diferents tipus i colors i ...

[#Radio] @gironafmcat Plans gastronòmics pel cap de setmana

Als que ens agrada el món de la gastronomia sempre estem pendents de quina fira d\'alimentació fan o quin tema relacionat amb aquest món tenim prop ...

[#Radio] @gironafmcat Restaurants mexicans a Girona

A mi m\'agrada la cuina mexicana, crec que és una explosió de sabors, entre picant, àcid, salat que fa que quan la tastis et sorprengui i en vulgui ...

[#Radio] @gironafm.cat Fava d'Or de Cacau 2024

Els premis Fava de Cacau cada any premiem les 50 millors pastisseries de Catalunya. En aquesta última edició han premiat algunes pastisseries de la ...

[#Radio] @gironafm.cat Llista Macarfi, els millors restauran

Avui parlarem de la Guía Macarfi ja que és una guia per saber restaurants de la zona on poder menjar bé. Aquesta guia es basa en uns criteris que i ...

[#Radio] @gironafm.cat Restaurants amb esmorzar de forquilla

Un cap de setmana d\'hivern que tenim més temps per esmorzar i ens ve de gust quelcom contundent una bona opció és fer un esmorzar de forquilla, pe ...

[#Radio] @gironafm.cat Restaurants amb calçotada

Comença l\'època dels calçots i molts restaurants n\'ofereixen en un menú especial, voleu saber on podem anar"- Restaurant Arrels, a Quart, conegu ...

[#Radio] @gironafm.cat Cafeteries amb esmorzars xulus

Amb la fred sembla que un bon esmorzar ens vingui més de gust oi" I què tal si el fem en una cafeteria que sigui acollidora i tingui opcions xules, ...

[#Radio] @gironafm.cat Restaurants amb menús lleugers

En tornant de les Festes de Nadal busquem més que mai plats més lleugers que de costum, per això avui parlarem de restaurants on poder menjar bé i ...

[#Restaurant] L'Argolla Pizzeria

Per la Fira de la Ratafia de Santa Coloma de Farners, una fira dedicada a aquest licor dolç milenari tan nostre, vam anar a dinar a la l\'Argolla Piz ...

Visita a Masetplana

Masetplana és un molí d\'oli de referència per la seva antiguitat i qualitat, però també és un celler amb molta projecció.Nosaltres l\'haviem v ...

Benvinguts a Pagès 2023

Cada any anem a Benvinguts a Pagès i ara des que tenim el petit encara més, ja que va molt encarat als nens. Enguany hem visita tres granges llet ...

[#Radio] @gironafmcat Els canelons de Sant Esteve

Per Sant Esteve és tradició menjar canelons, normalment perquè el dia anterior fas el dinar de Nadal i del que sobra en fas els canelons, però tot ...

[#Restaurant] Arrels

Des que el vam veure al programa "Joc de Cartes", amb en Marc Ribas que voliem anar en aquest restaurant, l\'Arrels a Quart.Hi vam anar un divendres a ...

Celler 1923 Wine Bar

Com us deia, després de la visita al Celler Peralada, ens vam quedar al Celler 1923 Wine Bar.Només d\'entrar molt amablement ens van acompanyar i en ...

Celler Peralada

Per l\'aniversari de la meva parella li vaig regalar una visita al nou Celler de Perelada i un dinar al Celler 1923 Wine Bar, un pack d\'estiu per pod ...

[#Radio] @gironafmcat Busquem els torrons més originals

I una setmana més, arriba la secció Va de Teca a dins el programa "Els 4 Rius" de Ràdio Girona, on aquest cop i ja que el Nadal es comença a aprop ...

[#Radio] @gironafmcat Calendaris d'advent gastronòmics

Ara que s\'acosta el Nadal s\'han posat molt de moda els Calendaris d\'advent gastronòmics, així que avui en descobrirem uns quants, n\'hi ha per to ...

Patates "a lo pobre" amb ous ferrats de guatlla

La recepta de les patates "a lo pobre" és típica de la cuina andalusa i tenen aquest nom perquè es preparen amb el que hi hagi al rebost, un plat s ...

Ous trencats

Trencats, estrellats o fins i tot cabrejats, una recepta on els ous són els protagonistes del plat i que es trenquen al cim de les patates fregides p ...

[#Konjac] Coneixeu la pasta Konjac"

A vegades quan ens posem a fer dieta una de les primeres coses que ens treuen és la pasta, doncs sabeu que n\'hi ha una que no engreixa gens"Estem pa ...

[#Radio] @gironafmcat Busquem els millors entrepans calents

Comencem la nova temporada a la secció del Va de Teca al programa de Ràdio Girona.fm buscant els millors entrepans calents, que me\'n dieu, voleu sa ...

[#Recepta] Amanida de poma amb formatge de cabra i vinagreta

Encara venen de gust les amanides i sinó sempre podeu intentar fer-les amb algun ingredient calent i així trencar la fredor.Jo avui us porto una ama ...

[#Recepta] Pizza de bròquil

La recepta d\'avui és un xic diferent a les que acostumo a fer ja que potser va més dirigida a nens per tal de camuflar la verdura o a adults que es ...

[Recepta] Arròs Venere amb pernil salat i ou escalfat

L\'arròs venere és un arròs diferent, molt bo i aromàtic, de gust a fruita seca que es trona porpra quan el cous. En diuen l\'arròs dels emperado ...

Card image cap

[#Recepta] Canelons farcits d'espinacs i mató

Avui us porto un plat de pasta, que ja sabeu que a casa ens agrada molt :) Una recepta fàcil, ràpida i molt bona, anem a veure-la!Canelons farcit ...

[#Recepta] Amanida freda de llenties

Fa uns dies vaig fer una amanida de llenties ràpida i avui us en proposo una altra igual de senzilla de fer però amb altres ingredients, això sí, ...

[#Producte] Amanida de cigrons amb vinagre balsàmic de Mòd

L\'amanida de llegum que us mostro avui és bonissima però sabeu perquè" Per l\'amaniment, hem fet servir un vinagre de Mòdena que ens han fet arri ...

[#Recepta] Macarrons amb tomàquet, albergínia i mató

La pasta, a qui no li agrada" Crec que és un plat per petits i per grans ideal per a totes les èpoques de l\'any.A l\'estiu ve de gust en amanides i ...

Card image cap

[#Recepta] Quiche de carbassó i formatge fresc

A casa ens agraden molt les quiches i ara feia temps que no en feiem, ja que semblen més d\'hivern. Però aquesta quiche que hem fet és molt fresca ...

Cullim la primera poma!

El dijous passat vam anar fins a Mas Badia, a Canet de la Tallada a l\'acte de presentació de la collita de la primera poma del 2023 de la indicació ...

[#Llibre] Cuina o barbàrie

La meva última lectura gastronòmica que he fet ha estat Cuina o barbàrie de la Maria Nicolau, un llibre escrit sense embuts i on es reflexa el seu ...

[#Recepta]Amanida de llenties ràpida

Continuem amb calor, doncs seguim amb receptes fredes! Avui us porto una recepta fresca i ràpida que no tenim gaire temps ;)Amanida de llenties ràpi ...

[#Restaurant] El Mimolet

Per la Revetlla de Sant Joan vam anar a dinar fora enlloc d\'anar a sopar, ja que amb el petitó no podem sortir a les nits ;)Vam anar al Restaurant E ...

[#Recepta] Macarrons amb carabassó, formatge fresc i salsa

A casa ens agrada la pasta de moltes maneres i sempre intentem fer-ne de diferentes maneres. Com que a l\'estiu hi ha molts de carabassons, doncs hem ...

[#Recepta] Salmorejo

El salmorejo és una crema freda feta amb una base de tomàquet, pa i un bon oli d\'oliva verge extra. Podriem dir que és cosí germà del gaspatxo.E ...

[#Restaurant] Repetim el Restaurant El Pelegrí

Feia dies que volíem repetir aquest restaurant, El Pelegrí,  ja que hi vam anar per les vacances de Nadal i ens va agradar molt. Com a aperiti ...

@formatgemontbru Sarró de cabra

Els que em conèixeu ja sabeu que sóc molt formatgera, i és que sempre dic el mateix, hi tants formatges a tastar que en podríem tastar un cada dia ...

Amanida de colzes amb mató, tomàquet, nous i oli de roman�

A l\'estiu només menjaria plats freds i és que amb aquesta calor és el que ve més de gust. Doncs avui us presento una amanida de pasta un xic dife ...

[#Restaurant] Koop Too

Aquest passat dissabte vam anar a Reus, a la capital del Vermut ;) i ens va agradar molt.Una ciutat amb molt edificis modernistes preciosos i amb una ...

[#Coca] La coca de Sant Joan de la Pastisseria Quer

No sempre tenim el privilegi de tastar una coca recent fornejada, però aquest any hem tingut la oportunitat de menjar-la acabada de fer.Una coca de l ...

[#Restaurant] Kubu

Kubu és un restaurant i cafeteria conegut pels seus bols saludables però avui us vull mostrar una altra cara d\'ells que no està gens malament, la ...

[#Recepta] Amanida tèbia de llenties amb formatge fresc

Ara ja comencen a venir de gust les amanides i si encara trobem que no fa prou calor sempre les podem fer tèbies :)La que avui us porto és amb una b ...

[#Radio] @gironafmcat Les millors coques de Sant Joan

S\'acosta la nit més curta de l\'any, la Nit de Sant Joan, una nit màgica i molt esperada per alguns ja que dóna inici la temporada de platja, terr ...

[#Restaurant] Cafè Savoy

El restaurant del Cafè Savoy pertany a l\'Hotel Peninsular, situat al carrer Nou de Girona, un lloc molt cèntric i ben ubicat.El menjador és ampli, ...

[#Radio] @gironafmcat Roses comestibles

Tenim el Sant Jordi a tocar i com mana la tradició es regala una rosa i  un llibre, però nosaltres com que sempre parlem de gastronomia, us propo ...

[#Radio] @gironafmcat Restaurants recomanats per la Guia Mic

A finals d\'abril es va celebrar la gala d\'entrega de les plaques Guia Michelin de restaurants recomanats de Catalunya, Balears, País Valencià, Ara ...

[#Nutrició] Formatge Fresc Cabrianes

Làctics Cabrianes em va fer arribar alguns del seus fantàstics productes i no és per fer-ne propaganda, ja que sinó m\'agraden no dic res ;), per� ...

[#Restaurant] @Bonretorn

El passat dia 6 de novembre de 2022 vam anar a celebrar el 50 aniversari de noces dels meus pares. Va ser un diumenge diferent, vam començar amb l ...

[#Radio] @gironafmcat Menús de Temps de Flors

Aquests dies Girona celebra el Temps de Flors, una exposició de flors que se celebra a la ciutat des del 1954. Principalment té lloc al Barri Vell d ...

[#Radio] @gironafmcat Restaurants amb Sols de la Guía Repso

Avui parlarem de restaurants amb sol de la guia Repsol 2023, una guia gastrònomica que recull la millor cuina nacional segons el seu equip d\'inspect ...

[#Radio] @gironafmcat On trobar els millors #brunyols

Estem a les portes de Setmana Santa i com mana la tradició toca menjar brunyols, uns dolços  que ja es comencen a menjar per Quaresma. Són típi ...

[#Restaurant] @MotelEmporda

Per fi hem anat a un restaurant que feia molt de temps que hi voliem anar, però entre el petitó que dona feina i tot encara no havíem tingut la opo ...

Card image cap

[#Radio] @gironafmcat On fer una crep"

A qui ni li agraden les creps" Que aixequi la mà a qui no li vingui de gust una crep, ja sigui dolça o salada, n\'hi ha per tothom! I ara amb la fre ...

Ensaïmada de Can Joan de S'Aigó

Can Joan de S\'Aigó es va fundar l\'any 1700 i va ser una de les primeres xocolateries que hi va haver a Europa. Era molt habitual que la gent de Pal ...

[#Recepta] Coca de Nesquick

Fa temps vaig fer una coca de Cola-Cao i ara avui us en proposo una amb el seu rival, el Nesquick :)És fàcil de fer i si en teniu molt a casa i no d ...

[#Radio] @gironafmcat Fava de Cacau a les millors pastisseri

Avui coneixerem les millors pastisseries de la província de Girona, però no perquè ho digui jo :), sinó perquè així ho han decidit un jurat prof ...

[#Formatge] Payoyo

El formatge Payoyo és una marca registrada de formatge elaborats amb llet de cabra i ovella que es troba a Villaluenga del Rosario, a la província d ...

[#Radio] @gironafmcat On fer una bona tassa de xocolata cale

Amb aquesta fred a qui no li ve de gust una bona tassa de xocolata calenta"Doncs avui a Radio Girona parlem dels millors llocs on fer-la!Comencem a Gi ...

[#Recepta] Lasanya d'espinacs i mató

A casa la lasanya és un plat que ens agrada molt i, tot i que l\'acabem fent ben poc, quan la mengem sempre diem que l\'hem de cuinar més sovint per ...

[#Radio] @gironafmcat Busquem un dinar lleuger

Després de les Festes de Nadal ens venen de gust aliments més lleugers i que siguin més suaus i fàcils de pair. Això a vegades no és fàcil de t ...

[#Restaurant] El Pelegrí - @hpirineos

Ben a prop de casa tenim el Restaurant El Pelegrí, un restaurant que forma part de l\'Hotel Pirineus però que és independent. Molt ben situat am ...

[#Radio] @gironafmcat Busquem els millors panettones

En primer lloc us vull parlar dels que fan a la Pastissera Quer que trobem a Cadaqués i a Port de la Selva i que tot el que fa és boníssim, i per t ...

[#Radio] @gironafmcat Busquem les millors llonganisses

Aquí no li agrada la llonganissa" Crec que és un embotit que agrada a tothom, petits i grans gaudim amb una llonganissa bona, i a vegades costa trob ...

[#Restaurant] Noray - @portsalins

Aquest dissabte vam anar a tastar el Menú del Noray,  el restaurant de l\'Hotel Port Salins d\'Empuriabrava. L\'espai és preciós, ampli, l ...

Card image cap

[#Recepta] Llenties saltejades amb verdures i xoriç

Avui us porto un plat de llegum, una recepta ràpida i molt resultona i bona!Llenties saltejades amb verdures i xoriçIngredientsun pot de llenties ja ...

[#Recepta] Trifàsic de llimona

Avui us presento unes postres ràpides, senzilles però molt bones. Només necessitem tres ingredients per a fer les diferents capes i el resultat és ...

@Pedragosa1916 Fuet de gall d'indi, llonganissa i xoriç

Avui em fa especial il·lusió explicar-vos els embotits artesans que elabora Pedragosa, una empresa de Caldes de Montbui que porta més de 100 any ...

[#Vi] Celler Trobat

Garriguella és terra de vins, però també de cava i concretament dels que elaboren al Celler Trobat. Nosaltres vam anar-hi a fer una visita amb t ...

Autentics Bombons Belgues By Alyona

Avui us anuncio una notícia bona i dolça, ja que Autentics Bombons Belgues ha obert la seva segona botiga al rovell de l\'ou.Ben bé al centre ja po ...

[#Recepta] Pastisset fred de salmó

Amb aquestes calors no ve de gust ni cuinar ni menjar res calent, així que us proposo una recepta freda que es fa en un pim pam i està bonissima!Pas ...

[#Producte] Ca La Conxita

Voleu unes confitures d\'aquelles que et transporten a la teva infància, quan l\'àvia amb la fruita al punt hi passava hores i hores i d\'allà en s ...

Experiència Covica

Covica Empordà, un celler situat a Masarac, un petit poble de l\'Alt Empordà envoltat de vinyes i oliveres, des del 1949 que hi podem trobar vi, ent ...

[#Vi] @CoopEmpordalia Visita al Celler

Aquest dissabte hem anat a fer una visita al Celler Empordàlia, bé més aviat a la cooperativa de vi i oli, ja que són la unió de petits productor ...

[#Recepta] Blinis amb salmó

Un blini és una mena de crep gruixuda d\'origen rus fet amb farina, llevat, ous i llet que es pot menjar cuit al forn o fregit i que se sol acompanya ...

[#Recepta] Coca de llimona

Aquí no li agrada la coca" No conec ningú que digui que no a un tall de coca, ja sigui de iogurt, de llimona, de xocolata, de fruits secs....Jo us e ...

[#Hotel] Casa Anamaria Hotel & Villas

Aquest dimecres vam tenir el gust d\'assistir a la presentació d\'en Pere Arpa, com a nou xef del restaurant Can Motes. Es tracta del restaurant de C ...

[#Restaurant] L'Esculapi

Avui us presento un restaurant que em va agradar molt, tant pel bon tracte que vam rebre com per la qualitat del menjar, es tracta de L\'Esculapi a Sa ...

[#Recepta] Mouse de xocolata amb aquafava

Tots hem menjat alguna vegada un pot de llegums en conserva oi" Perquè no em direu que sempre els deixeu en remull i els bulliu tanta estona" Sovint ...

[#Recepta] Amanida de bacallà fumat

Amb aquestes calors ja comencem a fer més amanides i ja sabeu que se\'n poden fer de ben variades i amb molts ingredients. Avui us en presento una am ...

[#Formatges] Formatge de cabra "Sudao"

Fa uns dies els meus pares van anar de viatge a Huelva i, com sempre, els millors souvenirs són els gastronòmics, no trobeu" Doncs em varen dur, a p ...

[#Llonganissa] Gascons Carnissers

Avui us presento la darrera llonganissa que hem tastat en busca de la millor llonganissa artesana, la de Gascons Carnissers.Estan situats a Llagostera ...

[#Restaurant] Can Jordi Grill

Avui us porto un restaurant, Can Jordi Grill,  que fa molt de temps que hi havíem anat en un parell d\'ocasions però no hi hem tornat fins ara. I ...

[#Producte] @cuinatsjotri Novetat: Plats 100% vegetals elabo

Avui us vull parlar dels nous plats que han incorporat Cuinats Jotri, uns plats 100 % vegetals elaborats amb Heura.L\'Heura és un ingredient  fet ...

[#Restaurant] Rincón de Diego

Aquest cap de setmana hem anat fins a Cambrils a provar la cuina del Restaurant Rincón de Diego, catalogat amb una Estrella Michelin des de l\'any 20 ...